BanestatusSeneste nyt
Greenkeeperne “knokler” videre!
Det kan godt være, at tempoet i golfklubben er faldet noget, men keeperne arbejder stadigvæk.
De er nu godt i gang med et af de planlagte for vinteren, og det er at sløjfe den “korte” bunker i venstre side på hul 11.
Arbejdet er forløbet fint, og det hele skulle gerne munde ud i et forbedret forløb af hul 11.
Hen over vinteren håber vi på (vejret bestemmer jo alt), at vi kan gøre det samme på hul 2, hvor den “korte” bunker i venstre side sløjfes. Igen her skulle det gerne gøre hullet mere attraktivt og spilbar for alle spillere i alle slags handicap.
God weekend.
Greenkeeperne i Hedensted Golf Klub