På mandag den 28. juli arbejdes der på greens, hvor de bliver priklet og behandlet.
Dette gøres, for at vi kan have gode greens resten af sæsonen.
Hvis I møder greenkeeperne på et hul, hvor der arbejdes, så skal I samle bolden op og gå videre til næste hul og notere en passende score.
Vi undskylder for de eventuelle gener, dette må medføre.
Med venlig hilsen
Hedensted Golf Klub

